Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Fallout 4 otrzymał DLC Wasteland Workshop – nowe opcje raczej rozczarowują
Czwarty Fallout wyszedł kilka miesięcy temu, ale wciąż cieszy się popularnością na Steamie. W tym tygodniu o grze Bethesdy mówimy ponownie także w związku z premierą drugiego DLC. Pakiet do Fallouta 4, zatytułowany Wasteland Workshop, jest już dostępny na Steamie za 4,99 euro (ok. 21 zł), Xboksie One za 22,79 zł i PlayStation 4 za 21 zł. Oczywiście zestaw wchodzi w skład w przepustki sezonowej, którą można w każdym momencie wykupić. Producent gry ostrzegał w zapowiedziach, że ten zestaw nie będzie szczególnie bogaty w treść, ale społeczność i tak nie jest zachwycona jego zawartością.

Według oficjalnego, dość lakonicznego opisu, w Wasteland Workshop dostajemy możliwość korzystania z klatek, by łapać i przechowywać w nich żywe stworzenia – od rzezimieszków przemierzających pustkowia aż po bestie pokroju Szponów Śmierci. Schwytane organizmy można oswoić lub wysłać do walki. Oprócz tego dodatek przynosi trochę przedmiotów dla osad graczy, w tym nowe rodzaje oświetlenia czy sprzęt do wypychania zwierząt.

Jak widać, nie jest tego dużo i sam dodatek sprawia wrażenie dość przypadkowego zbioru pomysłów, które nie zostały wykorzystane w podstawowej grze. Takie podejście wytykają sami gracze w recenzjach na Steamie, zauważając, że większość z powyższych opcji była już dostępna w modach, a same nowości zostały wykonane naprędce i bez pomysłu. Ogólne wrażenie jest takie, że Wasteland Workshop jest tylko wypełniaczem w oczekiwaniu na Far Harbor, ostatnie z planowanych DLC.

Premiera DLC została zauważona przez Briana Fargo, jednego z twórców marki Fallout. Fargo napisał na Twitterze: „Naprawdę, Bethesdo? Wasteland Workshop?”, odnosząc się do tego, że jedna z jego ostatnich gier nazywa się oczywiście Wasteland 2. Fargo zażartował później, że powinien stworzyć grę Wasteland 3: Scrolls, co było nawiązaniem do niesławnej sytuacji sprzed lat, kiedy to prawnicy Bethesdy mieli wątpliwości odnośnie tytułu karcianki studia Mojang. Deweloper z inXile Entertainment dodał do tego kolejny pomysł: Wasteland 3: Fallout Factory.

Trudno powiedzieć, czy Fargo planuje podjąć jakąkolwiek akcję prawną w tym temacie, ale zakładamy, że chodzi raczej o odgryzienie się za niesnaski z przeszłości. Firma Interplay odsprzedała prawa do marki Fallout Bethesdzie wiele lat temu, więc Fargo stracił do niej dostęp. Deweloper nie poddał się jednak i sięgnął po swoją starszą grę, Wasteland, by sfinansować jej powrót na Kickstarterze. Wasteland 2 okazał się niedoskonałym, lecz klimatycznym erpegiem postapokaliptycznym.

Źródło:
"Hed" - GRY-OnLine
Klemens
2016-04-12 19:01:06
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow